Dovada că nu mai suntem normali


Ieri, postam pe celebra şi interesanta mea pagina de Fb imaginea de mai jos, fără să mă gândesc la cineva anume. Pur şi simplu, am distribuit-o fiindcă mi-a plăcut, m-a amuzat şi, ca să vadă şi publicul ce chestii mă distrează pe mine, i-am dat Share.

10574391_862515193787077_2496945089692857270_nDar cum trăim în ţara în care ne trezim cu Băselu, cu Tări, cu procesele lu’ Voiculescu în loc de cafea, ceai, mic dejun sau orice altceva, biata imagine cu nefericitul animal a ajuns subiect de dispută politică. Doi cetăţeni ai patriei, victime ale aşa-ziselor posturi de ştiri, au început să se înjure reciproc. Mai exact: unul era băsist iar altul contra băsist.
Drăgălăşeniile aruncate unul altuia dis de dimineaţă le puteţi citi mai jos.

bou1ceartaUntitled

Eu doar mă mir în ce hal au ajuns să ne manipuleze politicienii de am ajuns să ne urâm între noi, în loc să facem front comun împotriva tuturor celor aflaţi acum la putere.

Acu’, spuneţi şi voi: mai suntem noi normali?

2 gânduri despre “Dovada că nu mai suntem normali

Lasă un răspuns

