Un articol despre viaţa la bloc.


Ştiu, titlul pus este fascinant ca o carte a lui Gheba. Deci, cu alte cuvinte, se vor găsi câţiva interesaţi de ceea ce urmează să scriu.
Din multe puncte de vedere, viaţa la bloc este oricum, numai plictisitoare nu. Asta şi fiindcă, la orice oră din zi sau din noapte, într-un bloc există cineva care fie te pândeşte, fie dă un chef de se zguduie pereţii, Şi asta fix în timp ce tu dormi.
Eu am noroc că în blocul meu nu prea stau oameni. Mulţi sunt plecaţi, aa că şi-au închis apartamentele. Dar cum nu există pădure fără uscături, deasupra stă o duduie cu două pasiuni: chefurile şi bărbaţii. Cât mai mulţi, cât mai zgomotoşi. Şi mizerabili, pentru că zilele trecute scările arătau ca după furtună sau ca o reclamă proastă la Mc Donald’s: peste tot ambalaje, cartofi prăjiţi, resturi. Într-o noapte, am reclamat-o. A venit poliţia şi i-a liniştit pe distractivi. M-am simţit bine. 🙂 O auzeam pe aia cum parlamenta cu oamenii legii, ce mai, balsam pentru sufletul meu mic şi ticălos, trezit la 3 dimineaţa, într-o zi de luni.
Vorba aia: e şi ei oameni. Şi io la fel, dar asta nu contează deloc în ecuaţia chefliilor de deasupra.
La fel cum nu contez nici pentru aleşii care apar zilnic la tembelizor şi se atacă reciproc. Vă spun sincer, mai atrăgătoare a ajuns să imi pară viaţa de la bloc decât discursurile şi atacurile lu Băselu, Ponta, Tări sau mai ştiu ale cui. Nefiind nici măcar o rotiţă într-un sistem, am decis să nu îi mai urmăresc pe cei care, de vreo douăj de ani, vin şi mă mint cu nesimţire.
Dacă e vreunul care are impresia că vocea lui contează – şi nu e Moga, Smiley, Cornel Ilie etc, să îmi dea de ştire

Lasă un răspuns

