Adio, Black Friday, welcome Lucky Thuesday!


Sau, mai pe româneşte, “Adio, Vinerea Neagră, bun venit, marţea norocoasă!”
Suntem cu toţii obişnuiţi să considerăm ziua de marţi ca fiind purtătoarea ghinioanelor din viaţa noastră, prin cele trei ceasuri rele pe care se zice că,traditional, le deţine. Şi, vrând nevrând, orice întâmplare nefericită petrecută în această zi ne face să credem că se datorează reputaţiei proaste avute de cea de-a doua zi a săptămânii.

Strategie de marketing sau nu, H-Metal, o firmă din domeniul distribuţiei de produse metalurgice, despre care am mai vorbit aici – a ales tocmai această zi pentru a le însenina ziua clienţilor. Şi cum au făcut ei, oamenii acestei companii? Nu au pus glumiţe pe pagina lor de Facebook, nici nu au plătit slujbe la biserică în scopul feririi de ghinioane, ci acordă o reducere de 2% la orice comandă primită azi.
Trebuie să recunosc că metoda, în sine, este interesantă, neconvenţională şi cred că va atrage clienţii.
O întrebare care apare inevitabil este: de ce eu, client, aş cumpăra de la ei şi nu de la alţi distibuitori, mai putin sau mai mult cunoscuţi? Vorbeam acum ceva timp cu o cunoştinţă care începuse să îşi construiască o hală în regie proprie, pentru că trebuia să îşi extindă activitatea.
După ce a dat necesarul de materiale pentru construcţia halei la câţiva distribuitori de metal toţi i-au propus sau i-au adus materialele uzuale, iar când a ajuns să aibă nevoie şi de materiale mai atipice furnizorii l-au sfătuit să găsească nişte profile cu care să înlocuiască necesarul lipsă, pe motiv că “aşa ceva se găseşte greu/nu se găseşte, nu cred să existe”.
Ce era să facă? Un prim pas ar fi fost să aştepte, dar nu putea să stea prea mult. Aşa că omul a dat un search pe Google şi a ajuns la H-Metal care au dovedit că sloganul “Soluţii rapide pentru idei îndrăzneţe” nu este doar o vorbă în vânt. Mai mult, cei de la H-Metal nu au părut deloc surprinşi de solicitarea noului client, care a economisit, astfel, timp şi bani. Şi aceasta deoarece nu a mai fost nevoit să treacă din nou pe la arhitect, să schimbe proiectul, apoi să obţină, de la capăt, toate aprobările pentru proiectul modificat. Iată, mi-am zis, o poveste cu happy end.
În concluzie, eu cred că e mai uşor să plasezi comanda rapid, să fii consiliat gratuit, să primeşti oferta cu termen de livrare concret, indiferent că este vorba de produse comune sau de calitate specială. Produse atipice înseamnă produse normale (profile, tablă, europrofile) de dimensiuni normale, dar în calităţi speciale de oţel, produse de dimensiuni anormale – mari, lungi, groase, late sau dimensiuni + calitate oţel.
Ce înseamnă, concret produse metalurgice atipice? Produse metalurgice atipice:
Profile şi europrofile la lungimi mai mari decât 12 metri standard
Profile şi europrofile în calitate S355J2
Corniere cu laturi egale de la 100 x 100 x 10 mm până la 200 x 200 x 10 mm
Corniere cu laturi inegale
Corniere în calitate S355J2
Tablă în calitate S355J2
Ţeavă construcţii pătrată şi rectangulară de la 100 x 100 x 10 mm la 400 x 400 x 12.5 mm, în diverse calităţi: S235JRH si S355J2H
Tablă zincată cutată pentru acoperişuri şi pereţi hale cu lungimi de până la 13 metri şi grosimi de până la 1.5 mm
Profil laminat T de la 40 x 40 x 5 până la 100 x 100 x 11 mm
Pentru mine, care sunt mereu pe fugă, care apreciez promptitudinea şi seriozitatea, H-Metal reprezintă soluţia optimă. Prefer să găsesc tot ce caut într-un singur loc, fără să mă disipez în n direcţii şi să constat la final că mai am multe de făcut.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s