Mulţumesc, Cătălin Pena!


În seara asta am înţeles adevăratul sens al cuvântului smerenie şi al iubirii de aproape. Mi-am dat seama cât de arogantă am putut fi bucurându-mă că oameni precum Borcea &Co sunt închişi. Nici măcar o clipă nu m-am gândit la zbuciumul sufletesc al acestor oameni, ocupaţi să fure, pardon, Doamne iartă-mă!, zece cruci şi două rugăciuni – să îşi asigure pâinea bio cea de toate zilele şi apartamente în Florida.

Cum pot eu să gândesc rău despre ei sau despre Daniel Dăianu, băiatul ăla de îl dădeau ziarele mondene din 90 şi ceva drept un tip dorit de femei, care era ţinta mosto-urilor lui Badea? Doar pentru că el câştigă lunar cât o stradă întreagă de oameni angajaţi la patron cu salariul mediu pe ecomonie?

El, alături de Mircea Sandu, ar trebui compătimiţi, pentru că le-au scăzut veniturile. Şi noi, societatea românească, ar trebui să  găsim o formulă prin care să compensăm pierderile suferite de aceşti aroganţi.

Însă necunoscute sunt căile Domnului, atunci când El doreşte să faci parte din lucrarea Lui şi să te întorci la credinţă şi lumină spirituală. Mi-am dat seama de nimicnicia mea citind un articol al lui Cătălin Pena din Puterea în care, plin se simţăminte creştineşti, jurnalistul cere iertare atât lui Mircea Sandu, cât şi lui Dăianu. La rândul meu, şi eu îmi plec fruntea-mi păcătoasă în faţa acestor oameni deosebiţi.

Alături de mine, întreaga societate românească, ce îşi doreşte ca banii noştri să fie puţini, iar ai lor, mulţi. Nu de alta, dar ca să ne delectăm şi noi seară de seară la tv, când Măruţă arată luxul în care se lăfăie nişte şmenari.

Lasă un răspuns

