Postac de serviciu sau doar naivă?


Scriam ieri un post ca reacţie la o fotografie postată de T. Baconschi pe pagina sa de Fb, în care acesta confecţiona mărţişoare. Mi s-a părut nelalocul său această alăturare şi mi-am exprimat părerea. Evident că reacţiile nu au întârziat să apară.

O doamnă/dră, simpatizantă înfocată a lui Baconschi, care, dacă ar fi fost lângă mine, cred că m-ar fi pălmuit, mi-a lăsat un comentariu în care îmi spune, nici mai mult, nici mai puţin: „Sunt oameni cărora le şi place să confecţioneze şi să distribuie mărţişoare, cu drag. Aşa, actul este mult mai personal. Şi nu neapărat să cumperi produsele fanteziilor altora”.Untitled

M-am emoţionat. Sunt un om cu suflet mic, incapabil să văd că, în fapt, Baconschi îşi punea sufletul în micile simboluri ale primăverii…

Un gând despre “Postac de serviciu sau doar naivă?

  1. Această odraslă de Kominternist, căzătura căzută sub farmecul putanelor furajate cu miliarde de miliarde din cârca prostitului popor, să-și lege singur un odgon drept mărțișor de gât și să se arunce în Sena ca să nu spurce Dâmbovița, apatridul naibii…

Lasă un răspuns

