Crin, fii Cosmo!


coCunosc o doamnă, trecută de prima tinereţe, care are o pasiune: vorbitul la telefon. Toacă ceapă, modelează cornuleţe, bea cafea, vorbeşte la telefon. Nu contează ce transmite, ei îi place să se audă vorbind.

Credeam că „boala” asta o au femeile. Ei bine, iată că şi liderul PNL Crin Antonescu suferă. După ce s-a declarat supărat că Ponta nu i-a răspuns la telefon, l-a sunat pe Dragnea. El a dovedit, încă o dată, că statutul de preş i se potriveşte mănuşă.cd

Nu mă pot abţine să nu fac iar analogii cu persoanele pe care le cunosc. E drept, uneori mi-aş dori să nu cunosc tot felul de specimene, dar asta e viaţa… Revenind: o cunoştinţă, la vreo 45 de ani, era împreună cu un tip mai tânăr decât ea. Ăsta cam voia să scape de găina bătrână, care face ciorba bună, dornic, poate, să devină vegetarian, numai că tipa nu era de acord.

Başca, individa era foarte suspicioasă. Aşa că obţinuse numerele de telefon ale amicilor şi soţiilor prietenilor săi şi îi asalta pe toţi cu telefoane, doar-doar află ceva ce exista deja în mintea ei bolnavă. Evident, legat de relaţia cu individul.
Aşa îl văd eu pe Crin. L-a sunat ieri pe Dragnea să întrebe care mai e treaba pe la ei.
Ieri m-a sunat Crin, am avut o discuţie. Am discutat, m-a întrebat ce mai facem, care e starea de spirit la noi, l-am întrebat care e starea de spirit la ei, i-am zis să aibă grijă ce se întâmplă în partid după plecarea domnului Tăriceanu, mi-a zis că e în regulă şi că lucrurile sunt sub control”, a declarat Liviu Dragnea.

E clar. Lui Crin nu îi trebuie consilieri, îi trebuie un abonament pe viaţă la Cosmopolitan

Lasă un răspuns

