Legătura irefutabilă dintre cip şi prostie


666Povestea cu cipul – ştiţi, 666, Satana, pecetea, sfârşitul lumii etc – îmi trecuse într-un plan secund al memoriei, până când o doamnă – sau dră, în orice caz, o femeie, pe numele său M.G. posesoare de PC, mi-a făcut un update.
Aceasta s-a gândit să critice o iniţiativă a senatorului buzoian Constantin Popa, care doreşte ca şi Românica să iasă din obscuritatea Evului Mediu în care se află şi să înceapă să renunţe la cash. Motivele sunt simple: 1. Se evită contaminarea cu microbi – ca să nu mai zic că, punând mâna pe bani, atingem, poate, şi secreţiile nazale ale vreunui boschetar care şi-a cumpărat băutură;
2. Rezolvăm şi problema evaziunii fiscale;
3. Suntem mai protejaţi în faţa hoţilor căutători de aur, obiecte de valoare şi bani.
Cu majuscule, această apărătoare a neamului creştinesc şi a poporului român scrie că: „MA BUCUR F MULT DACA TINETI CONT SI DE FAPTUL CA EU PERSONAL SI NUMAI EU NU MI-AS DORI NICIODATA SA AM UN CARD SI SA NU DATI O LEGE CARE SA MA OBLIGE SA FAC CEEA CE EU N-AS DORI . AS FI ONORATA CA IN COLEGIUL NOSTRU DE LA BP HASDEU AM VOTAT UN SENATOR CU ADEVARAT AL POPORULUI. MULTUMESC!”
În mintea acestei doamne, respingerea cardului este un semn de virtute şi de atitudine politically correct. Mai ales că, nevăzând mai departe de pătrunjelul din piaţă, această doamnă nu pricepe că, astfel, “băieţii deştepţi” pot căra în continuare geamantane cu bani, să fure, adică, şi de acum înainte? Nu-I nimic, ţara va prospera, aşa cum pe broască va creşte păr.
Alături de M.G., Şi alte doamne informate de popă au sărit la gâtul omului care le propune o viziune europeană şi civilizată.
Am cunoscut oameni care respingeau cardul. Nu citeau ziare, nu citeau cărţi – excepţie făceau cele despre minunile înfăptuite de sfinţi – renunţaseră la televizor. Credeau cu straşnicie că un amărât de card îi duce în iad. Se declarau liberi când, în fapt, erau prizonierii propriilor limitări ale conştiinţei. Erau tributari unor credinţe ancestrale. Erau primitivi până la bădărănie, capabili de cruzimi fără margini cu cei care nu le împărtăşeau viziunea absolut respingătoare şi cretină despre lume şi viaţă.

Lasă un răspuns

