Mizerie


Încerc să scriu despre grevista înfometată Cristina Anghel. Întâmplător, la Kiss Tv e clipul melodiei Fugi, fugi, vin băieţi buni! Mă gândesc că nu e o coincidenţă acest fapt, adică nimic nu e întâmplător pe lumea asta mare, din ce în ce mai plină de oameni bolnavi psihic care, paradoxal, îşi câştigă adepţi din rândurile celor sănătoşi.

Aşa e şi cu acest cadavru didactic, care a zis că nu a mâncat nu ştiu câte zile, de parcă era Sfântul Ioan în pustiu, varianta fără hrană. Şi că, vezi Doamne, dumneaei – oare o jignesc dacă îi spun şi „doamnă”? – adică doamna cadavru didactic, pardon, cadru didactic, după ce a îndurat cu voinţă de fier nu doar şoarecii din burtă, vederea înceţoşată din pricina foamei, ci şi comentariile răutăcioase din media, batjocura cu care Guvernul Boc a tratat învăţământul românesc s-a gândit – ştiu cum sună, dar, până la găsirea unui alt termen vă rog să îl acceptaţi pe acesta – să se transforme, vorba lui Goga, într-o trâmbiţă de alarmă. “Vreau să fac pentru concetăţenii mei ce am dorit şi am sperat şi eu de la cei ce până acum i-am votat. Vreau să duc în Parlament durerile şi necazurile oamenilor. Eu nu am carnet. De obicei merg cu mijloace de transport în comun… Şi de acolo afli şi ştii ce viaţă grea duc românii… Vreau să fiu altfel…adică un parlamentar conştient de faptul că oamenii îţi plătesc o indemnizaţie pentru a-i reprezenta, nu pentru a TE reprezenta”, a declarat, pentru oltenasul.ro, Cristiana Anghel.

Înduioşător până la secarea lacrimilor, acest discurs este, cu siguranţă, demn de Parlamentul European. Alături de Gigi, un alt sufletist al patriei, doamna Anghel sigur va reprezenta cu cinste România.

Să analizăm, acum, discursul său. În primul rand, acest cadavru didactic ambulant nu ştie să vorbească româneşte corect: “Vreau să fac… ce am sperat de la cei ce până acum i-am votat”. Forma corectă: “de la cei pe care până acum i-am votat”. Întrebare off-topic: Să înţeleg că a votat cu Băsescu şi acum s-a răzgândit?

Al doilea aspect cutremurător este faptul că madam îşi plimbă târtiţa cu mijloace de transport în comun. Probabil are gratuitate, dar spune acest lucru cu gravitatea care Bianca Drăguşanu ar declara că merge pe jos.

Dumneaei este omul care are prea mult timp liber, din moment ce stă la taifas cu călătorii din autobus.

Şi, apropo, cine mai crede în cearcănele alea de o juma de metru? Se presupune că, atunci când vine la o emisiune tv este fardată. Să înţelegem că televiziunile prietene USL o fardează intenţionat cu nişte cearcăne demne de un film cu zombi?

Noapte bună, România, oriunde te-ai afla!

Lasă un răspuns

